A www.watersnake.hu webshop üzemeltetője, a GRAFFIAS Kft. a webshopban megrendelt termékekhez kapcsolódóan kiskereskedelmi vásárlók részére csomagszállítást Szállítmányozó Partnerein keresztül és saját kiszállításban biztosítja:
Szállítmányozó Partnereink: GLS Kft., KUMI Futár Kft., FoxPost Kft., Magyar Posta Zrt.



A szállítmányozó megnevezése: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
A szállítmányozó székhelye: 2351 Alsónémedi GLS Európa u. 2.
A szállítmányozó Ügyfélszolgálata: + 36 29 88 66 70
A szállítmányozó e-mail címe: info@gls-hungary.com
A szállítmányozó weboldala: https://csomag.hu/hu
Szállítmányozó ÁSZF: https://csomag.hu/hu/oldal/aszf
Csomag nyomonkövetése: https://gls-group.com/HU/hu/kovetes/
A szállítmányozó megnevezése: KUMI Futár Kft.
A szállítmányozó székhelye: 2310 Szigetszentmiklós, Kántor u. 4-6.
A szállítmányozó Ügyfélszolgálata: +36 20 5864 818
A szállítmányozó e-mail címe: kumifutar@gmail.com
A szállítmányozó weboldala: https://kumifutar.hu/
Szállítmányozó ÁSZF: Link
Csomag nyomonkövetése: https://jotallas.com/kovetes
A szállítmányozó megnevezése: FoxPost Kft.
A szállítmányozó székhelye: 1068 Budapest, Dózsa György út 84. B. ép.
A szállítmányozó Ügyfélszolgálata: https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat
A szállítmányozó weboldala: https://foxpost.hu/
Szállítmányozó ÁSZF: https://foxpost.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek
FOXPOST csomagatomaták: https://foxpost.hu/csomagautomatak
Csomag nyomonkövetése: http://www.foxpost.hu/csomagkovetes
A szállítmányozó megnevezése: Magyar Posta Zrt.
A szállítmányozó székhelye: 1138 Budapest Dunavirág utca 2-6. /
A szállítmányozó postacíme: Budapest 1540
A szállítmányozó Ügyfélszolgálata: +36-1-767-8200
A szállítmányozó e-mail címe: ugyfelszolgalat@posta.hu
A szállítmányozó weboldala: http://www.posta.hu
MPL csomagautomaták: https://net.posta.hu/dashboard/public/dashboard-ui/szolgaltataskereso/?selectedPostTypes=postamachine
Csomag nyomonkövetése: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal?searchvalue=
Személyes átvétel raktárunkban egy előre egyeztetett időpontban. Tel.: 06 20/9693101
A raktárunkban történő személyes átvétel során banki átutalás (előre utalás) vagy helyszíni készpénzes és bankkártyás fizetési mód választható. Raktár címe: 1106 Budapest, Porcelán u. 3-9.
Csomagodat futárszolgálat munkatársai vagy saját kiszállítónk viszi házhoz. Minden megrendelés esetben magunk optimalizáljuk a kiszállítást: értesítést kapsz a termék szállításával kapcsolatban.
Amennyiben utánvétes fizetést választasz a webshopban, van módod készpénzben és bankkártyával is kiegyenlíteni a termék árát. Az utánvét kezelés díját megtalálod a webshopban.
FoxPost Csomagautomata
A csomag átvétele a FoxPost csomagautomata helyszínek egyikén lehetséges. A csomagautomatába kért küldemény esetén a szállító a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről.
MPL Csomagautomata
A csomag átvétele az MPL csomagautomata helyszínek egyikén lehetséges. Az MPL automatába kért küldemény esetén a szállító a címzett telefonszámára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről.
MPL PostaPont
A csomag átvétele a MOL helyszínek esetén a hét minden napján, a nap 24 órájában, a Coop üzletek esetén hétfőtől-szombatig lehetséges. A PostaPontra kért küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely 5 munkanap lehet.
MPL Postán maradó szállítás
A Postán maradóként megrendelt küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. Postára kért küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely 5 munkanap lehet.
Profi szállító csapatokkal dolgozunk. Kiszállításkor minden lépésről informálnak, amíg át nem veszed a csomagod. Minden csomag többszöri kontrollon megy át mielőtt becsomagoljuk és elküldjük. Nem fordulhat elő, hogy nem azt kapod, amit rendeltél vagy valami hiányzik belőle.
Ha mégis ilyen jellegű reklamáció érkezik, haladéktalanul kivizsgáljuk és orvosoljuk. Hibás vagy szállítási sérült termékeket a lehető leghamarabb cserélünk. Szállítási sérülés esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre mely bizonyítja, hogy a termék a szállító hibájából sérült meg.
Az átvételkor észlelt bármilyen problémát azonnal, de legkésőbb az átvétel időpontjától számított 24 órán belül írásban jelezd felénk (info@watersnake.hu), hogy tudomásunk legyen róla és reklamációt a Szállítmányozó Partner felé el tudjuk indítani. Az átvételt követően, külső fizikai behatás következtében kialakult sérülésekért (repedés, törés, felületi sérülés) nem vállalunk felelősséget! (Bármely, később észlelt probléma esetében a Szállítmányozó Partnerek sem vállalnak felelősséget.)
Házhozszállítás esetén: A csomag átvételi időpontjáról és az átvételhez szükséges kódról/csomagazonosítóról e-mail-ben és/vagy sms-ben értesít a Szolgáltató! Abban az esetben, ha a csomagolás ép, csak az átvétel után (utánvét esetén fizetés után) nézheted meg a terméket. A Futárnak már nem kötelessége megvárni, hogy a vevő a csomagot kibontsa és ellenőrizze a terméket.
Csomagautomatába történő rendelés esetén: A csomag megérkezéséről és az átvételhez szükséges kódról e-mail-ben és/vagy sms-ben értesít a Szolgáltató! Csomagautomata választása esetén a megrendelt termék a kiválasztott automatából vehető át, akár éjszaka is. Amennyiben az automata nem működik megfelelően vagy a csomag nincs az automatában azt a FOXPOST/MPL ügyfélszolgálatának tudod jelezni. Ha sérült a csomag jelezd azt a FOXPOST/MPL ügyfélszolgálatának.
Csomagpontokra, PostaPontokra és Postára történő rendelés esetén: A megrendelt terméket nem a címedre szállítják ki, hanem az általad kiválasztott csomagpoton/postán veheted át azt. A csomag átvételi időpontjáról és az átvételhez szükséges kódról/csomagazonosítóról e-mail-ben és/vagy sms-ben értesít a Szolgáltató! Csomagpontokon, PostaPontokon (MOL Benzinkutak, COOP élelmiszerüzletek) és Postán átvett csomag esetében is fontos, hogy ellenőrizd a csomag állapotát! Sérült csomagolás esetén jegyzőkönyvet vesznek fel a kérésedre.
Figyelj, hogy a sikeres kapcsolatfelvétel és kiszállítás érdekében az irányítószámot és a telefonszámot pontosan add meg! Szállítási címnek olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodsz vagy van valaki, aki átveheti a megrendelt terméket (pl.: munkahely, szomszéd). Rendeléskor – ha a számlázási címtől eltérő-, a "szállítási cím" mezőben kell feltünteti a választott címet! Fontos, a zökkenőmentes kiszállítás érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Irányítószám, város, utcanév, közterület megjelölése (utca/út/stb.), házszám és – ha van- lépcsőház/emelet/ajtó.
Vigyázunk az adataidra. Bővebben: Adatvédelmi nyilatkozat